ÁSZF, Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a MONIKAOLOMUVEG.HU (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: 

A Webáruház címe:

http://MONIKAOLOMUVEG.HU

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Balogh Mónika
Székhely címe: ….
Cégjegyzékszám: ….
Nyilvántartást vezető cégbíróság: ….
Statisztikai számjel: ….
fogyasztási cikk (a továbbiakban: Adószám: ….
Bankszámlaszám : …

Kapcsolattartás adatai:

Cím: ….
Telefon: … (normál díjszabású)
E-mail: ...
Nyitva tartása: … 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
    2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. 

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
    2. A kosár használata
    3. A megrendelés összeállítása
    4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
    5. A megrendelés elküldése
    6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
    2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
    3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit, 

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
    2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
    3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
    2. Banki átutalás (előre utalás)
    ...

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

Elállási nyilatkozatminta

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival. 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    - a vásárló nevét, címét, 
    - a termék megnevezését, vételárát, 
    - a vásárlás időpontját, 
    - a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 
    - a kifogás rendezésének módját. 
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja. 

    2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). 
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét, 
    - a termék megnevezését, vételárát, 
    - a vásárlás időpontját, 
    - a hiba bejelentésének időpontját,
    - a hiba leírását,
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt

GDPR: kikérhetem a személyes adataimat?

Az Európai Bizottság adatvédelemmel kapcsolatos tájékoztatása alapján Ön -bejelentkezést követően- információt kérhet a monikaolomuveg.hu oldalon Önről tárolt adatokról (exportálás) valamint kérheti a tárolt adatok törlését. Amennyiben a tárolt adatok törlését kéri, ezt 15 napon belül végrehajtjuk, azonban ekkor nem fogunk tudni híreket, ajánlatokat küldeni az Ön számára. Újbóli regisztrációt követően természetesen ismét fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot.

Banners Banners Banners Banners Banners
Free Joomla! templates by Engine Templates